نظر بازیگر مشهور انگلیسی در مورد سفر به ایران
وبلاگی در زمینه سفر ,گردشگری و صنعت توریسم

جمعه 17 بهمن 1399
ن : بنفشه

نظر بازیگر مشهور انگلیسی در مورد سفر به ایران

جوانا لاملی، بازیگر معروف انگلیسی به عنوان راوی مجموعه مستند “راه ابریشم”، می گوید سفرش به ایران برای این مجموعه فوق العاده بوده و برخلاف تبلیغات رسانه های انگلیسی، ایران کشوری بی نظیر، درجه یک، خیلی پیشرفته، فوق العاده زیبا و از هر جهت باشکوه و دوست داشتنی است. 

جوانا لاملی که در سریال ها و فیلم های معروفی همچون “گرگ وال استریت” بازی کرده،  در سال گذشته در مجموعه ای مستند تحت عنوان “جوانا لاملی در راه ابریشم” به روایت از 8 کشوری که در مسیر این راه تاریخی قرار دارد از جمله ایران، پرداخته است.

او در بخشی از این فیلم مستند می گوید:

 “نمی توانم به شما بگویم که چقدر ذوق دارم که اینجا هستم. من در تهران هستم (و با خوشحالی و شگفتی فریاد می زند) پایتخت ایران! می دانید تا 10 روز پیش هیچ معلوم نبود بتوانیم از این کشور بی نظیر دیدن کنیم…”

جوانا لاملی در مصاحبه ای با بی بی سی درباره تجربه سفر به ایران می گوید:

“… رسیدن به تهران کاملا شگفت زده ام کرد، چون در انگلیس تصور خیلی محدودی درباره ایران داریم، چون خبرها همیشه درباره مشکلات کشور است، نه اینکه کشور ایران واقعا چه شکلی است. هیچ کس به من نگفته بود که یک کشور درجه یک، خیلی پیشرفته، فوق العاده زیبا و سرسبز است. از هر جهت باشکوه و دوست داشتنی است. با رفتن به مراکز خرید و غذا خوردن، می توانستیم ببینیم که چقدر با سلیقه هستند، واقعا معرکه بود… همه چیز تهران من را هیجان زده می کرد..”

 

 

لاملی از سفرش به شیراز و یزد و گشت و گذار در این شهرها و تجارب فوق العاده اش می گوید و برخلاف آنچه در تبلیغات رسانه های زنجیره ای خارجی و داخلی و همچنین بر زبان برخی به اصطلاح شبه سلبریتی ها همیشه جاری است که گویا مردم ایران درمقابل دیگران ریاکار وحیله گر و فریبکار شده اند وهمه با هم دشمن هستند! درباره مردم ایران اظهار می دارد:

“… خیلی دوست داشتنی بودند، خیلی سخاوتمند و محترم بودند، همیشه آماده بودند توضیح بدهند، قسمت کنند، نشان بدهند یا ببخشند. احساس بی نظیری بود. ایران کشور فوق العاده ای است…”

به نظر می آید آنچه این شبه سلبریتی ها درباره اخلاق و رفتار غیر دوستانه و ناپسند مردم ایران مدام تکرار می کنند، بیشتر متوجه خود آنهاست که به حدی از مردم و جامعه دور افتاده اند که جز خود و صفات رذیله شان چیز دیگری نمی بینند!!

جوانا لاملی در مقابل این سوال که برای مجموعه مستند “راه ابریشم” به 8 کشور سفر کرده و کدام یک برایش خاطره انگیز تر بوده ، پاسخ می دهد:

“… واقعا بهترین خاطراتم از ایران بود …”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: سفر و گردشگری، فرهنگ و هنر، ،



تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سفر نگار  و آدرس safarnegar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.